أحمد عز يكشف عن قصة مؤثرة لوالدته وسر معاناته من فوبيا المرض (فيديو)

بوابة فيتو 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
أحمد عز يكشف عن قصة مؤثرة لوالدته وسر معاناته من فوبيا المرض (فيديو), اليوم الخميس 14 مارس 2024 03:54 صباحاً

أحمد عز، قال الفنان أحمد عز: "طول الوقت بحمد ربنا وأشكره على النعمة الكبيرة اللي أنا فيها، وربنا يحافظ على ده ويكفينا شر المرض".

 

فوبيا أحمد عز من المرض

أضاف خلال لقائه ببرنامج "بيج تايم بودكاست" الذي يقدمه عمرو أديب بقناة "إم بي سي 1": "المرض أكتر حاجة بتقلقني وطبعًا بخاف من المرض، وأنا عندي فوبيا المرض".

 

— MBC1 (@mbc1) https://twitter.com/mbc1/status/1768059619031523808?ref_src=twsrc%5Etfw

 

مرض والدة أحمد عز 

وأوضح أحمد عز: "فوبيا المرض اللي عندي مش من لا شيء، لإن أمي الله يرحمها ماتت وقبل ما تموت كنت عارف هي عندها إيه وما قلتش لأبويا ولا إخواتي وهي كان طلبها كده، أنا كنت قريب منها جدًّا وكانت بتدور البيت عادي، وكانت بتاخد العلاج الكيماوي وبعدين ترجع البيت تطبخ وتأكل وأنا الوحيد اللي عارف، أمي كانت جبارة".

Advertisements

 

سبب خوف أحمد عز من المرض 

وواصل: "أمي كنت أقرب لها في إخواتي وأنا الوسطاني بين إخواتي، وقعدت جنبها فشُفت مراحل مرضها وبعدها جالي حالة من الاكتئاب وخوف حتى لو من دور برد، ودي متلازمة ماشية معايا فوبيا المرض ولو جا لي دور برد وكإني عيل صغير بيعيا".
 

ونقدم لكم من خلال موقع (فيتو)، تغطية ورصدًا مستمرًّا على مدار الـ 24 ساعة لـ أسعار الذهب، أسعار اللحوم ، أسعار الدولار ، أسعار اليورو ، أسعار العملات ، أخبار الرياضة ، أخبار مصر، أخبار اقتصاد ، أخبار المحافظات ، أخبار السياسة، أخبار الحوادث ، ويقوم فريقنا بمتابعة حصرية لجميع الدوريات العالمية مثل الدوري الإنجليزي ، الدوري الإيطالي ، الدوري المصري، دوري أبطال أوروبا ، دوري أبطال أفريقيا ، دوري أبطال آسيا ، والأحداث الهامة و السياسة الخارجية والداخلية بالإضافة للنقل الحصري لـ أخبار الفن والعديد من الأنشطة الثقافية والأدبية.

أخبار ذات صلة

0 تعليق